JOM BUAT DUIT RAYA DENGAN #CIKYAHEMPIRE

Assalamualaikum,

Marhaban ya Ramadhan.  Alhamdulillah Ramadhan tiba lagi.  Walaupun kita semua kena kawal pergerakkan, tapi kita kena laa hadapi dengan tenang

Dengar dengar PKP dilanjutkan lagi. Allahuakhbar, semoga semua ini akan berakhir secepat mungkin.

Time PKP ni ada yang terputus punca pendapatan, gaji kena catu dan sebagainya.  Tapi disebalik itu, Kita diberi peluang untuk bersama keluarga terdekat, duduk dirumah all the time, boleh focus ibadah kan.

Ni Cikyah nak buka peluang kat hampa semua.  Cari income tambahan, tambah tambah nak raya ni kan.  Boleh laaa cari income tambahan.

MODAL CUMA RM140 SAJA UOLLZZ‼️‼️


Ufora Lipmatte dah berada di pasaran!!! Tak sangka permintaan untuk agent ramai sangat, semua tergila2 dengan colour dia.
.
Seriesly memamg cantik2 kaler LIPMATTE nie, Cikyah dah try test, perghhh texture dia memang supersmooth pakai 5 layer pon tak berketul.

.
Cikyah  nak cari sapa2 berminat untuk bisnes dengan Lipmatte ufora nie dan Cikyah akan ajar cara nak beranakkan modal hampa dari RM140 ke 2-3K sebulan cuma dengan Lipmatte sahaja.

Ehhhh mesti hampa tertanya tanya kan, ada yang nak beli lipmatte ka time PKP ni.  Hampa jangan main main dengan kuasa pembeli taw.  Hampa promote ja, mesti ada yang beli.  Yakin, percaya dan buat saja.

Kalau berminat, meh wasap Cikyah SINI

#CikYahEmpire

Salam Sayang Dari Cikyah 😘


Comments

  1. rasanya 2 tahun sudah pergi launching Ufora ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah..betul..masa tu skincare je.. sekarang dah ada kosmetik sekali. Alhamdulillah

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Daily Treatment Ufora 2023

Ufora skincare & Kosmetik

Giveaway Cash RM600 MAC2016 by Emas Putih