Perjalanan CikyahEmpire #Yayamantona


Assalamualaikum, 

Alhamdulillah, pada 22hb Febuari2020 yang lepas, telah selesai Event bersama team #Yayamantona di Shah Alam.   Syukur Cikyah berpeluang untuk join event yang julung kalinya diadakan.  Semangat wey Drive dari Johor Bahru ke Shah Alam, balik hari pulak tu.  Alhamdulillah selamat pergi dan selamat pulang.

Dayah first time join event yang macam ni.  Subahanallah, energy dia luar biasa gais.  Dapat jumpa dengan rakan-rakan seperjuangan yang sangat positive.  Banyak ilmu yang diberikan.  

Untuk tahun 2020 ni, Alhamdulillah, Cikyah bertemu dengan orang2 yang hebat dalam berniaga. Insyaalah, Cikyah pun nak jadi hebat seperti mereka.

Modal untuk menjadi Agent Ufora sangatlah rendah wey,  serendah RM135 sahaja.  Macam-macam kami dapat bila join team #Yayamantona ni.

  • FREE COACHING
  • BAHAN MARKETING DISEDIAKAN
  • GROUP SUPPORT YANG POWER
  • TEKNIK YANG PROVEN RESULT
  • REWARD
  • ADA JAMINAN PULANGAN WANG

Masa Cikyah join event ni, Cikyah berpeluang untuk dapat tips secara personal daripada founder Ufora Cosmetic, Puan Supia.  Rasa dihargai sangat, bila founder tetap share ilmu tanpa kira level kita.

Insyaallah next event cikyah nak bawa anak team #cikyahempire untuk sama-sama rasa aura yang hebat daripada team yang hebat ni.




Impian Anda, Matlamat Kami


Bersama Yaya, Leader team #yayamantona


Bersama Team Cikyah #Puterimilinea



Bersama Founder Ufora, Puan Supia 

ooppss...jap sebelum Cikyah habiskan entry ni.  Cikyah nak ajak korang yang berminat nak jual kosmetik untuk join team Cikyah #cikyahempire.  Takda pengalaman tak apa.  boleh belajar  dari masa ke semasa. 

Area Johor Bahru, yang nak sembang2 pun boleh, insyaalah Cikyah boleh je jumpa.  mana yang jauh tu, kita jumpa dalam apps Zoom.  Nak join klik Sini

okay lah korang.  Jumpa next entry yer.

daaa

xoxo




Comments

Popular posts from this blog

Daily Treatment Ufora 2023

Ufora skincare & Kosmetik

Giveaway Cash RM600 MAC2016 by Emas Putih