LOVLIN MIKLSHAKE - SUSU KAMBING DENGAN SARANG BURUNG

Assalamualaikum,

hai korang, hari ni Dayah nak share pasal produk ni.  Lovlin Milkshake (LMS), sejenis minuman susu kambing yang di formulasikan dengan sarang burung walet dan bebeberapa bahan hebat yang lain.


Antara Kandungan LMS adalah Susu Kambing, Sarang Burung Walet, bunga Sakura, serbuk Mutiara, Delima, tomato, berries dan pisang dan oren.

ehhh jap, Serbuk Mutiara? mutiara boleh makan ke? haaaa  kalau korang nak tahu, sejak 2,000 tahun yang lalu, ahli perubatan Cina telah menggunakan Serbuk mutiara yang dihancurkan dalam ubat-ubatan herba sebagai rawatan untuk awet muda.  Serbuk mutiara digunakan secara tradisional dalam minyak urut dan diurut ke dalam kulit untuk mencegah penuan kulit terlalu awal, radang kulit dan jerawat serta dapat memperbaikki penglihatan serta dapat menenangkan minda.

Serbuk mutiara ni mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, Polisakarida & sedozen mineral  ( sangat bermanfaat), 20 -22 jenis asid amino yang dapat mencegah kulit kita dari kelihatan kasar, kekurang nutrien, nampak lebih tua dari usia.  Bahan ini mudah diserap oleh kulit dan badan.

woww menariknya bahan asas yang digunakan dalam LMS ni.   kalau konsisten minum LMS ni mesti makin cantik,  betul ke betul?


tak kan tak nak cantik kan???

Maklumat lanjut boleh boleh hubungi Dayah 0195433961
.

Comments

Popular posts from this blog

Daily Treatment Ufora 2023

Ufora skincare & Kosmetik

Giveaway Cash RM600 MAC2016 by Emas Putih